سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/1/15
1:39 صبح

تامین اجتماعی دیگر آتیه ندارد

بدست اسراف نیوز در دسته مسئولین

مدیر عامل موسسه فرهنگی، هنری آهنگ آتیه وابسته به سازمان تامین اجتماعی از دستور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر توقف فعالیت های موسسه فرهنگی، هنری آهنگ آتیه و روزنامه خورشید خبر داد. به گزارش اسراف نیوز این گونه موسسات و شرکتها در کشور بسیار وجود دارند بدون کارشناسی و هدف خاصی تشکیل شده اند که فقط هزینه بر هستند و فایده چندانی هم ندارند.
به گزارش ایرنا، دستور "علی ذبیحی" مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی پس از آن صادر شد که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی، سال 88 را سال اصلاح الگوی مصرف نامگذاری کردند.
"حمید حجت" مدیر عامل موسسه فرهنگی، هنری آهنگ آتیه در گفت و گو با ایرنا گفت: یکی از دلایل این تصمیم، عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی مبنی بر اصلاح الگوی مصرف است.
وی افزود: در نامه مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به فعالیت موازی موسسه فرهنگی، هنری آهنگ آتیه با روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی اشاره شده است و خواسته شده است فعالیت های موسسه فرهنگی، هنری آهنگ آتیه با هدف ایجاد تمرکز در فعالیتهای فرهنگی و اطلاع رسانی فعلا متوقف شود.
حجت با بیان اینکه "در این نامه همچنین به برخی شرکت های تابعه سازمان تامین اجتماعی اشاره شد" و آمده است: ممکن است دامنه تصمیم برخی فعالیت های شرکتهای تابعه سازمان تامین اجتماعی را بگیرد.
موسسه فرهنگی، هنری آهنگ آتیه در اجرای اهداف ارتباطی، ‌انتشاراتی و اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی فعالیت های متنوعی در عرصه انتشارات، سمعی و بصری، تبلیغاتی، ترویجی و خدمات ارتباطی انجام می دهد.
این موسسه با مجوز شورای عالی تامین اجتماعی در قالب تبصره 43 بودجه سال 77 اعلام موجودیت کرد و از همان سال فعالیت خود را آغاز کرد.
روزنامه خورشید نیز به صاحب امتیازی سازمان تامین اجتماعی از شهریور 87 در گستره سراسری فعالیت خود را آغاز کرد.
بودجه اولیه راه اندازی این روزنامه حدود 120 میلیارد ریال اعلام شده است که 90 میلیارد ریال آن از سوی سازمان تامین اجتماعی به منظور راه اندازی چاپخانه برای این روزنامه در اطراف تهران اختصاص یافت.
گفتنی است این اولین اقدام مثبت و عملی در راستای اجرایی کردن پیام نوروزی مقام معظم رهبری به شمار می آید. به گزارش اسراف نیوز این گونه موسسات و شرکتها در کشور بسیار وجود دارند بدون کارشناسی و هدف خاصی تشکیل شده اند که فقط هزینه بر هستند و فایده چندانی هم ندارند.