سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/1/10
5:0 صبح

12 درصد رشد مصرف بنزین در مازندران

بدست اسراف نیوز در دسته اسرافها

 مهر/ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: میزان مصرف بنزین طی یازده روز گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال در استان مازندران 12 درصد رشد یافته است. محمدرضا مظلومی اظهار داشت: 26 میلیون لیتر بنزین در این مدت در مازندران توزیع شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت 11 میلیون و 100 لیتر نفتگاز در مازندران توزیع شد که نسبت به مدت مشابه در سال قبل پنج درصد کاهش داشته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با اشاره به اینکه سه هزار تن گاز مایع بین شهروندان و گردشگران استان توزیع شده است، عنوان کرد: میزان مصرف گاز مایع در استان 20 درصد در ایام نوروز رشد داشته است.
مظلومی با بیان اینکه در این مدت دو میلیون و 900 هزار لیتر نفت سفید توزیع شده است، افزود: میزان مصرف این فرآورده در ایام نوروز در مازندران 30 درصد کاهش داشته است.
وی به حضور سه نوع گشتهای بازرسی ماموران این شرکت از جایگاه های عرضه سوخت در استان اشاره کرد و بیان داشت: گشت عمومی بازرسی نحوه خدمات رسانی و سرویس دهی جایگاه های سی ان جی را کنترل را می کند.
به گفته مظلومی، گشتهای کنترلی کمی، آزمایشهای فنی را به عمل آورده و گشتهای کنترلی کیفی با دارا بودن تجهیزات آزمایشگاهی روزانه کیفیت فرآورده های نفتی را در جایگاه ها بررسی می کند.
وی با بیان اینکه 12 گشت بازرسی در استان وجود دارد، یادآور شد: مسافران برای خروج از استان با مشکل کمبود بنزین، گازوئیل و گاز مایع مواجه نخواهند بود.